Influ 2019

A Kreatív első alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét. Erre az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Az influencerek többsége alapvetően tartalmat – videós, képi, zenei, szöveges, stb. – szolgáltat a közönségének, ezért az Influt a Content+Marketing Award testvérversenyeként hirdetjük meg.

Milyen kampányokat lehet nevezni?
Minden olyan kommunikációs megoldást, amely az elmúlt két évben zajlott (2017. január 1. után), és egy ügyfélüzenetet közösségi médiában (is) aktív véleményvezérek, márkanagykövetek, úgynevezett influencerek segítségével, bevonásával, az általuk készített tartalmakon keresztül juttat el a célközönségéhez.

A médiafelület lehet YouTube, Facebook, Instagram, egyéb digitális közösségi platformok (Snapchat, Vimeo, TikTok, Ask.fm), vagy akár hagyományos médiafelület, saját honlap, céges blog, microsite és rendezvény is, a lényeg, hogy egy vagy több véleményvezér aktív részvétele fontos eleme legyen a kampánynak. A versenyre megrendelők, reklám-, PR-, influencer- és médiaügynökségek, valamint médiacégek is nevezhetnek.

A verseny célja

Az elmúlt években egyre erőteljesebbé vált az influencer marketing jelentősége a digitális marketing- és PR-csatornákon belül. Ma már szinte alig van olyan – fiatalabb célcsoportokat is célzó – kampány, amelynek ne lenne eleme az influencer kommunikáció. Általános vélemény azonban, hogy szakmai szempontból nagyon jelentős különbségek vannak az egyes kampányok között minőség, ötletesség és hatékonyság szempontjából.

A Kreatív célja, hogy az Influ díjazott munkákkal bemutassa és elismerje azokat az influencer együttműködéseket, amelyek úgy szolgálták kreatívan és jól beágyazott üzenetek segítségével a megbízói igényeket, hogy közben minőségi, egyben az influencer személyiségéhez, addigi munkáihoz illeszkedő tartalmat is kínáltak a fogyasztóknak.

A verseny főkategóriái

A) Ötletesség, kreativitás főkategóriába kreatív ötleten alapuló influencermarketing-megoldásokat várunk.

B) Együttműködések főketagória nevezései között olyan partnerségeket keresünk, melyek során egy márka közös gondolkodáson alapuló, kölcsönös, közös értékeken nyugvó, ugyanakkor hosszú távon sikeresen működő együttműködést alakított ki egy vagy több influencerrel.

Mindkét főkategóriában a felhasznált platform jellege szerinti bontásban lehet nevezni a kommunikációs megoldásokat.

 

Meghosszabbított nevezési határidő: április 18.

 

NEVEZÉSI FELTÉTELEK

Nevezhető bármely olyan médiatermék (pl. kiadvány, televíziós vagy rádiós műsor, videó, weboldal, blog, mikroblog, közösségioldal-csatorna, mobilapplikáció stb.), vagy médiatermék részlete (például cikk, műsorszám), amely 2017. január 1. és a nevezési határidő lejárta előtt került nyilvánosságra Magyarországon, illetőleg magyarországi közönségnek is szánva.
​Kulturális, vallási, politikai érzékenységet vagy közszemérmet sértő pályázatok a versenyen nem indulhatnak.

Az anyagleadással kapcsolatos információk a NEVEZÉS fülön olvashatóak.

 

A verseny menete

nevezési határidő: április 11.
meghosszabbított nevezési határidő: április 18.
személyes zsűrizés: május 23.
​díjátadó: június 6.