I. ZSŰRIZÉSI SZEMPONTOK

A nevezett anyag mennyire valósítja meg a hirdető céljait.
A nevezett anyag mennyire felel meg a célcsoport médiával kapcsolatos elvárásainak.
A nevezett anyag kivitelezésének minősége.
A nevezett anyag eredetisége, kreativitása.

 

II. SCAMEK, RÉGI ÖTLETEK ÉS ADAPTÁCIÓK

Díjat csak eredeti ötleteket megvalósító és ténylegesen megvalósult alkotásoknak ítélhet a zsűri. Adaptációkat a zsűri nem tekinti eredeti ötletnek.
 

III. A ZSŰRIZÉS MENETE

Első kör: online zsűrizés
Minden zsűritag pontozza az alkotásokat 1-10-es skálán. A zsűritagok pontszámainak átlaga alapján határozzuk meg a shortlistet, amelyen legfeljebb a nevezések 50 százaléka, valamint 6,0-s átlagpont feletti alkotás szerepelhet. Ha egy kategóriában nincsen legalább 6,0-ra pontozott alkotás, az adott kategóriában nincs döntős.

Második kör: személyes zsűrizés
A döntőbe jutott alkotásokból személyes zsűrizésen választjuk ki a díjazottakat. A zsűrinek joga van egy alkotást más kategóriába átsorolni, ha úgy érzi, hogy annak ott nagyobb relevanciája van. A zsűri tagjai saját kampányaikra, illetve az ügyfeleik és azok közvetlen riválisainak más ügynökség által készített munkáira nem szavazhatnak.

 

IV. DÍJAK

A zsűrinek az arany, ezüst és bronz díjak mellett jogában áll különdíjakat, illetve egyéb speciális díjakat is létrehozni. Amennyiben a zsűri nem ért egyet egy nevezés kategóriába való besorolásával, joga van áthelyezni és másik kategóriában értékelni. Vitás kérdésekben a zsűrielnök dönt.

 

ZSŰRI:

Szalkai Réka

Zsűrielnök, Marketing Igazgató

Mastercard

Az üzleti diplomákkal rendelkező szakember mintegy 20 éves múltat tudhat maga mögött a marketing és kommunikációs területen. Egyaránt jól ismeri a kisvállalatok és a több ezer fős nagyvállalatok környezetét. A technológiai ágazat mellett a gyógyszeriparban és a média területén dolgozott különféle marketing- és kommunikációs vezetői pozíciókban.

Karrierje kezdetén PR-ügynökségnél dolgozott ügyfélmenedzserként. A gyógyszeripari tapasztalatokat 2005-2012 között a GlaxoSmithKline kommunikációs vezetőjeként szerezte. Pályáját a médiaiparban folytatta, a Sanoma Media PR menedzsereként. A Mastercardot megelőző 5 és fél évet a T-Systems-nél töltötte különféle marketing és kommuniációs vezetői pozíciókban.

Győri Zsófia

Újságíró-szerkesztő

Kreatív

2009 óta dolgozik újságíróként, filmes és kulturális területen kezdte, majd bulvár, női és életmód magazinoknál írt és szerkesztett. Így bejárta a magyar médiát a Kultúrparttól kezdve a BorsOnline-on át, az NLC-n keresztül a Velvet/Indexig, ahonnan 2019-ben távozott és csatlakozott a Kreatívhoz újságíró-szerkesztőként.

Hollósy Eszter

Head of Influencer and PR

Wavemaker

Pszichológusként végeztem, de rövid úton a reklámszakmában találtam magam, pár év account managerkedés után pedig gyorsan váltottam is content irányra. 4 évvel ezelőtt csatlakoztam a Wavemaker csapatához, 2 éve vezetem az influencer és PR specialista csoportot. Számos márka influencer és content stratégiájának kialakításában és kampányainak megvalósításában szereztem tapasztalatot, mint például a Nespresso, a Zwack, a Nestlé, a Telekom vagy a Beiersdorf. A legközelebb azok a kampányok állnak a szívemhez, amiben erős egységben tudtuk kihasználni a kreatív koncepcióalkotás, az influencer és PR eszközök erősségeit, mint például a Nyitott Polcok vagy Üres asztalok kampányaink.

Metyko Tibor

Marketing és vállalati kommunikációs igazgató

KÉSZ Group

Metykó Tibor 2020 óta a KÉSZ Csoport marketing és vállalati kommunikációs igazgatója. Magyarország és a régió egyik legnagyobb és legszélesebb portfólióval rendelkező építőipari fókuszú vállalatcsoportjában az umbrella márkán kívül nagyságrendileg 80 márkáért felel, de ő irányítja a belső kommunikációs, PR, digital & social, szegmens és stratégiai marketing, employer branding, webfejlesztés és event területeket is. Az elmúlt 15 évben olyan nemzetközi nagyvállalatoknál dolgozott a marketing szinte minden szakterületén, mint a Nokia, Vodafone, UPC, E.ON, vagy a Samsung, de kreatív ügynökségi tapasztalattal is rendelkezik.

 

Ocskay Lilla

Stratégiai igazgató

Publicis Groupre Hungary

A reklámszakma előtt diplomatának készült, szakmai gyakorlatát New Yorkban a főkonzulátoson végezte, majd az Isobar Budapestnél töltött évek után ügyféloldalon, a Nanushkánál volt marketing vezető. 
Részt vett a Y&R Women’s Rising star mentoring programjában, 2021-ben PR kategóriában csapattársával Magyarországot képviselték a Cannes-i Young Lions versenyen. 
10 éve van a reklámszakmában, a Young & Rubicamnél, Mito-nál volt stratéga, jelenleg a Publicis Groupe Hungary stratégai tervezői csapatát vezeti.

 

Szabó Hedvig

Stratégiai tervező

Uniomedia

Az Uniomedia kommunikációs ügynökség stratégiai tervezője. Szakmai tapasztalatát vállalati oldalon szerezte, az Uniomediához 2014-ben csatlakozott, ahol az elmúlt 8 évben a legkülönbözőbb iparágakban és kampányokon dolgozott, az ügynökség számos nemzetközi és hazai díjnyertes kampányának tervezésében és megvalósításában vett részt.