I. ZSŰRIZÉSI SZEMPONTOK

A nevezett anyag mennyire valósítja meg a hirdető céljait.
A nevezett anyag mennyire felel meg a célcsoport médiával kapcsolatos elvárásainak.
A nevezett anyag kivitelezésének minősége.
A nevezett anyag eredetisége, kreativitása.

 

II. SCAMEK, RÉGI ÖTLETEK ÉS ADAPTÁCIÓK

Díjat csak eredeti ötleteket megvalósító és ténylegesen megvalósult alkotásoknak ítélhet a zsűri. Adaptációkat a zsűri nem tekinti eredeti ötletnek.
 

III. A ZSŰRIZÉS MENETE

Első kör: online zsűrizés
Minden zsűritag pontozza az alkotásokat 1-10-es skálán. A zsűritagok pontszámainak átlaga alapján határozzuk meg a shortlistet, amelyen legfeljebb a nevezések 50 százaléka, valamint 6,0-s átlagpont feletti alkotás szerepelhet. Ha egy kategóriában nincsen legalább 6,0-ra pontozott alkotás, az adott kategóriában nincs döntős.

Második kör: személyes zsűrizés
A döntőbe jutott alkotásokból személyes zsűrizésen választjuk ki a díjazottakat. A zsűrinek joga van egy alkotást más kategóriába átsorolni, ha úgy érzi, hogy annak ott nagyobb relevanciája van. A zsűri tagjai saját kampányaikra, illetve az ügyfeleik és azok közvetlen riválisainak más ügynökség által készített munkáira nem szavazhatnak.

 

IV. DÍJAK

A zsűrinek az arany, ezüst és bronz díjak mellett jogában áll különdíjakat, illetve egyéb speciális díjakat is létrehozni. Amennyiben a zsűri nem ért egyet egy nevezés kategóriába való besorolásával, joga van áthelyezni és másik kategóriában értékelni. Vitás kérdésekben a zsűrielnök dönt.

V. ZSŰRITAGOK

Kovács András Péter

Zsűrielnök, Szegmens Kommunikációs Vezető

Telekom

Eltántoríthatatlanul bízik abban, hogy a márkák képesek izgalmas contentekben gondolkozni és közben folyton azt keresik, hogy a tartalmaik miként bírnak értékkel a választott platformokon belül. Reméli, hogy az idei CMA nevezések őt igazolják, mindenesetre azokat a pályázatokat keresi majd, ahol értékteremtő megoldások születtek. Tehát a tartalom túl mutat a reklámon és önmagában értékes, izgalmas és a márka értékeit képes megfeleltetni a platform sajátosságainak.

Jelenleg a Magyar Telekom szegmens kommunikációs vezetője, 2020. januárja óta, azt megelőzően ugyanitt a tartalom és marketing kommunikációs osztályt vezette két évig, de volt az RTL Magyarország kommunikációs tanácsadója és dolgozott a Budapest 2024 Olimpiai pályázat nemzetközi kommunikációján is.

Bujdosó-Nagy Bianka

Integration & Social Media Director

ACG Reklámügynökség


A kommunikációban leginkább a folytonos megújulást szereti és azt, hogy mindig van mit tanulni, sosem mondhatja magáról senki ebben a szakmában, hogy kész van, hiszen mindennap szembejön valami újdonság. 

11 évvel ezelőtt az ACG Budapesten belül ő alapította az akkori social media részleget, ami mára már egy több, mint 20 fős Content divízióvá nőtte ki magát a szárnyai alatt. A gyorsreagálású content gyártás mellett az évek során a médiavásárlás is megjelent a portfóliójukban, mert hisz abban, hogy ennek a kettőnek az online térben kézenfogva kell járnia. Nemzetközi és magyar márkáikkal közösen a régió több országában tesztelik az új megoldásokat, attól függően az adott nemzet és célcsoport hogyan reagál rá. 


 

Heuthaler Orsolya

Senior Stratéga

Café Communications

Tartalommal a tematikus tévés piac egyik úttörőjénél kezdett foglalkozni, a Tv Paprikának és kisebb testvérének, a Deko Tv-nek vásárolt műsorokat, illetve szerkesztő-asszisztensként a saját gyártású tartalmak készítésében vett részt.
2010-től ügynökségi oldalon és szabadúszóként foglalkozott online és social media tartalom-készítéssel, celeb- és influencer-együttműködésekkel, digitális projektek menedzselésével, illetve branded content és tartalomstratégiák tervezésével.
2015 óta stratéga a Cafénál, és tervezi a Z és Y generációt célzó, digitális stratégiai, illetve tartalom alapú és influencer kommunikációs projekteket.
 

Jávor Bence

Kreatívigazgató

Greenroom

Élete első reklámos munkanapján egy Robert Capa tenderanyagból kellett rövid briefet írnia, délutánra pedig meghalt Michael Jackson.
Tizenhárom év telt el azóta, de még mindig keresi az összefüggéseket.

Kölcsei Gergely

Marketing Vezető

Coca-Cola Magyarország

Az elmúlt 6 évben a Coca-Cola portfóliójának több márkáján dolgozott hazai és régiós feladatokon is. 2021-től a vállalat hazai marketing csapatát vezeti. Fontosabb eredményei között szerepel a Fanta márka 2016-os megújulása, az AdeZ növényi italcsalád bevezetése és a 2019-ben nagy figyelmet kapott Coca-Cola Love is love kampánya. Munkája során nagy figyelmet szentel a fenntarthatóságnak, a ‘purposeful marketing’ kampányoknak és a real-right time kommunikációs megoldásoknak.

Nagy Zsolt

Online Vezető Szerkesztő

Kreatív

Online vezető szerkesztő a Kreatívnál, korábban a Forbes magyar kiadásának újságírója, a 30 sikeres magyar 30 alatt lista, illetve a forbes.hu szerkesztője volt.