ZSŰRIZÉSI SZEMPONTOK

A nevezett anyag mennyire valósítja meg a hirdető céljait.
A nevezett anyag mennyire felel meg a célcsoport médiával kapcsolatos elvárásainak.
A nevezett anyag kivitelezésének minősége.
A nevezett anyag eredetisége, kreativitása.

SCAMEK, RÉGI ÖTLETEK ÉS ADAPTÁCIÓK
Díjat csak eredeti ötleteket megvalósító és ténylegesen megvalósult alkotásoknak ítélhet a zsűri. Adaptációkat a zsűri nem tekinti eredeti ötletnek.

 

A ZSŰRIZÉS MENETE

Első kör: online zsűrizés
Minden zsűritag zárt, online rendszerben pontozza az alkotásokat 1-10-ig terjedő skálán (0 pont nem adható). A zsűritagok pontszámainak átlaga alapján a verseny kiírója határozza meg a shortlistet. A zsűri azon tagjai, akik érintettek valamelyik alkategóriában, az adott alkategória pontozásában nem vehetnek részt.
Nem kerülhet shortlistre a nevezések több mint 50%-a, valamint 6.0 átlagpontszám alatti alkotás. Ha egy kategóriában egyik alkotás sem éri el a meghatározott pontszámot, a kiíró nem hirdet shortlistet.

Második kör: személyes zsűrizés
A shortlistre került alkotásokból a főzsűri tagjai személyesen választják ki a díjazottakat.
A zsűri azon tagjai, akik valamely alkategóriában érintettek, azaz pályázatuk shortlistre került, az adott alkategória megbeszélésében nem vehetnek részt.
A zsűrinek jogában áll különdíjakat, illetve egyéb speciális díjakat is létrehozni.
Amennyiben a zsűri nem ért egyet egy nevezés kategóriába való besorolásával, joga van áthelyezni és másik kategóriában értékelni.
Vitás kérdésekben a zsűrielnök dönt.

ZSŰRI 

FŐZSŰRI

ZSŰRIELNÖK

Óhidi Zsuzsanna

Ügyvezető igazgató

Marquard Media

Szakmai pályafutását 2000 februárjában kezdte a D’Arcy Wunderland reklámügynökségnél. A Marquard Media jogelődjéhez is még ebben az évben került, és azóta – egy rövid, az akkori Sanoma-nál tett kitérőt leszámítva- is itt dolgozik. A médiacégnél előbb hirdetési, majd kereskedelmi igazgatói posztot töltött be, 2013 decembere óta pedig a médiacég ügyvezető igazgatója. 2017-től a magyarországi cég mellett a lengyel Marquard Media ügyvezető pozícióját is betölti. Szombathelyen született és nőtt föl. Felsőfokú tanulmányait 1993-ban kezdte meg a helyi tanárképző főiskolán, ahol 1998-ban szerzett magyar-német szakos tanári diplomát. Főiskolai tanulmányainak befejezése előtt, 1997-ben a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemre is beiratkozott, ott 1999-ben szerezte második diplomáját, médiamenedzsment szakon. Ezen kívül FIPP Brand Management diplomat szerzett Londonban.

FŐZSŰRI TAGJAI:

Buzder-Lantos Nikoletta

Marketingvezető

Pepsico

Dojcsák Dániel

Tartalom- és médiastratéga

KPMG

Dojcsák Dániel a KPMG üzleti tanácsadócég tartalomstratégiáért felelős vezetője. Dániel jelenleg a KPMG magyarországi kommunikációs tevékenységének tartalmi stratégiájáért felel, a helyi és globális szakmai anyagok kommunikációs célú fejlesztését, feldolgozását irányítja, segíti. A tartalomelőállítás, márkázott tartalom, hirdetések koordinálása mellett a médiaegyüttműködések, partnerségek szervezését irányítja, illetve a kiemelt események tartalmi koncepciójának létrehozásában vesz részt. A KPMG-hez való csatlakozása előtt az IVSZ tartalomigazgatójaként felelt a szervezet arculatváltásáért, kommunikációs stratégiájáért, illetve a rendezvények és kiadványok tartalmáért. Korábban 12 éven keresztül szakmai médiumoknál IT újságíróként, szerkesztőként, konferenciaszervezőként dolgozott.

Erdélyi Péter

Kereskedelmi marketingvezető

Central Médiacsoport

Erdélyi Péter a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetemen mérnök-tanárként, a JATE-n újságíróként és PR szakértőként, a Corvinuson pedig marketing szakértőként végzett, és a print (napilap/magazin) média területén dolgozik 2000 óta. A Ringier Kiadónál a sport divízió marketingvezetőjeként, a kiadó B2B vezetőjeként dolgozott, majd 2013-ban a Sanománál (jelenleg Central Médiacsoport) helyezkedett el értékesítési marketing csoport vezetőjeként. Jelenlegi munkaköre a teljes Central magazin portfólió értékesítés támogatása, integrált tartalmi együttműködések kialakítása.

Fodor Sándor

Kommunikációs vezető

Országos Dohányboltellátó

Szakmai pályafutását 2010-ben a KKV-szektorban kezdte, először a családi cégeknek majd később, több kis és közepes vállalatnak készített reklámkampányokat és vállalati rendezvényket. 2013-tól a közigazgatáson belül dolgozott, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium Társadalmi Kapcsolatokért Felelős Államtitkárságán, a Külügyminisztérium Kulturális Diplomáciáért Felelős Államtitkárságán, valamint a Velencei Biennále Magyar Irodáján is, ahol – többek között – kommunikációs koordinátorként tevékenykedett. 2015. november 2-a óta az ODBE kommunikációs vezetője.

Perkó Rudolf

Brand Communication Manager

Nestlé Hungária

Pályafutását a Totalcarnál kezdte címlapszerkesztő újságíróként. Induláskor csatalakozott a cégcsoport natív tartalmi megoldásait koordináló projektmenedzser csapatába, így az Index, a Totalcar, a Dívány, a Velvet, a Blog.hu, a Napi.hu és a Feminamedia támogatott megjelenésein dolgozott a koncepciók kitalálásától egészen a kampányok utókövetéséig. Később ennek a csoportnak lett vezetője, ami mellé még a cégcsoporti marketing vezetői feladatkört is megkapta. Egy félév erejéig társelőadóként részt vett az ELTE Média szak Kontent marketing kurzusán. Jelenleg a Nestlé Hungáriánál dolgozik Brand Communication Managerként.

Soós Gergely

Alapító-tulajdonos

Neo Interactive

A Neo Interactive alapítója, a tartalommarketing egyik első hazai evangelistája olyan saját márkákkal, mint az idén egyaránt 11 éves Digitális Média Tények Könyve és Médiapédia.hu; a 2006 óta működő, képi és videótartalmak küldésére létrehozott legnagyobb hazai fájlküldő, a Mammutmail; a legelső márka imidzs blog, az Ízlés Blogja; az Enter!Digital® élménykonferencia és digitális képzés brand; vagy az Internetes Vásárlás Napja és HelloBlackFriday e-commerce platformok. Márkák, melyek content marketing projektjein dolgozott: Coca-Cola, HBO, MasterCard, Invitel, Sanofi, EGIS, Levi’s, Dr.Oetker, MOL Nyrt., Lidl, Aegon, Sole-Mizo, Vatera, Auchan, Béres és a Magyar Posta.

Szalai Balázs

Tartalomért és marketingért felelős vezető

Melkweg Digital

A Melkweg Digital tartalomért és marketingért felelős szakembere. Az újságírásból érkezett a tartalommarketing területére: 2002-ben kezdett az Indexben, ahonnan rovatvezetőként távozott 2008-ban. Ezután a Kreatív marketingrovat-vezetője, majd vezető szerkesztője lett. Részt vett a PPH (a Kreatív kiadója) tartalommarketing-ügynökségének, a Starskinak a létrehozásában, majd 2013-ban visszatért a CEMP-hez, ahol vezetésével létrejött a CEMP natív hirdetési divíziója (jelenleg CEMP Brand&Content). A Next Wave Europe tartalmi vezetője volt, később az MEC-hez (jelenleg Wavemaker) igazolt, ahol az ügynökség tartalomstratégiájáért felelt.

Szerényi Szabolcs

Főszerkesztő-helyettes

Kreatív

A Kreatív főszerkesztő-helyettese, újságíró. A Corvinuson végzett marketing és marketingkommunikáció szakirányon. Szerkesztette a Közgazdász című egyetemi lapot, dolgozott piackutató cégnél, majd a Napi Gazdaság munkatársa lett. A Kreatív csapatához 2010-ben csatlakozott. Az újságírás mellett irodalommal foglalkozik, rendszeresen jelennek meg novellái és versei folyóiratokban. Az általa tervezett, társadalmi témákat feldolgozó plakátokat többször bemutatták az ARC plakátkiállításon.

Yasar Umut

Digital Director

Omnicom Media Group

BME-s építőmérnöki tanulmányai mellett kezdett az online médiával foglakozni és teljesen magába vonzotta ez a szakma. Munkahely szempontjából nagyon szerencsésen indult a pályafutása, ugyanis Árukeresőnek köszönhetően rögtön belecsöppent a performance PPC világ sűrűjébe. Ebben a szakmában úgy érzi, minden szükséges kompetenciával azonosulni tud, mely számára izgalmas és szerethető. Minden a számokról szól, sok-sok kísérletet és tapasztalatot igényel, miközben a mérnöki precizitás és analitikus gondolkodás is számít, hiszen minden elköltött forint értékes a hirdető számára. Ami viszont cseresznye, a már amúgy is habos tortán, hogy irtózatosan dinamikusan változnak és fejlődnek benne a dolgok, mely szinte már követhetetlenül izgalmas.

Tőrös Balázs

Head of Concept Team

Fastbridge

2000-ben diplomázott a Külkereskedelmi Főiskolán, azóta marketingkommunikációs területen dolgozik, 2004 óta ügynökségi oldalon. A Fastbridge kreatív csapatát 2012 óta vezeti, jelenleg olyan ügyfelekkel dolgozik, mint a Theodora, a upc, az RTL Klub vagy a Porsche Hungaria márkái. Ha lemegy a nap, átváltozik NBA-szakértővé, és meccset kommentál, videókat forgat a YouTube-csatornájára vagy a Trash Talk című talk show műsorvezetője.

Varga Gábor Zoltán

Operatív igazgató

Café Communications

Digitális stratégiai szakember, több, mint 10 éves kommunikációs és marketing tapasztalattal, lokális és globális projekteken egyaránt. 2007 és 2015 között az EMEA piacokra szállító holland-magyar digitális ügynökség, a Quince magyarországi operációjának egyik vezetője client services és business development oldalon. 2015-től a Café Communications vezetői csapatának tagja, előbb digitális-stratégiai és üzleti vezetőként, 2019 januárjától pedig a kreatív ügynökségi rész operatív igazgatójaként.

ONLINE ZSŰRI

Beke Dániel – Viacom, Senior Promo Producer    
Boros Benedek – UPC, B2B Marketing Communication Expert    
Civin Péter – Telenor, Márka- és marketingkommunikációs igazgató    
Czmarkó Gergő – TeamRed, Account Lead
Dobos Anikó – Red Lemon Media, Senior PR Consultant    
Dolezsai Gergely – OTP Bank, Márkamenedzsment és Marketing Kommunikációs Főosztály vezető
Dr. Egri Gábor – Művészetek Palotája, Értékesítési- és marketing igazgató
Enyedi Zoltán – HPS Experience, Head of Social Media    
Hampuk Richárd – Person, Alapító-ügyvezető
Hegyi Katalin – MC Networks Central Europe, Head of Marketing    
Hevesi László – Isobar, Kreatívigazgató    
Horváth Bence – Mercedes-Benz, PR-menedzser    
Jedlicska Márton – Wavemaker, Chief Creative Officer
Kéri Gábor – Positive Adamsky Digital&Social Managing Partner
Kujbus Éva – Budapesti Corvinus Egyetem, Adjunktus
Oláh Alexandra – Republic PR - Member of Republic Group, Head of Digital    
Rényi Ádám – ACG, Pro senior stratégiai tanácsadó    
Sajósi Tamás – Kastner & Partners, Stratégiai tervező és ügyvezető    
Szabó Hedvig – Uniomedia Communications, Strategic Planner    
Szántó Dániel – Noguchi Porter Novelli, Partner, operatív igazgató
Szányi Gabriella – MPRSZ, Elnökségi tag    
Szekerák Ádám – Café PR, Senior PR tanácsadó
Szinai Ádám – CIB Bank, PR- és marketinkommunikációs vezető    
Szurop István – HVG BrandLab, Vezető tanácsadó, partner    
Vizi Balázs – Mito, Kreatívigazgató     
Zsiborás Gergő – Forbes, Vezető szerkesztő
Zsoldos Vanda – Bang Bang Reklámügynökség, Client Service Director