ZSŰRIZÉSI SZEMPONTOK

A) főketagória:
Az alapötlet eredetisége, kreativitása.
A nevezett anyag kivitelezésének minősége.

B) főkategória:
Az alapötlet eredetisége, kreativitása, figyelembe véve a hosszú távú együttműködésben rejlő lehetőségek kiaknázását.
A tartalom, kivitelezés minősége, figyelembe véve a hosszú távú együttműködésben rejlő lehetőségek kiaknázását.
Az influencer-választás relevanciája, kapcsolódása a megbízó márka értékeihez.


SCAMEK, RÉGI ÖTLETEK ÉS ADAPTÁCIÓK
Díjat csak ténylegesen megvalósult alkotásoknak ítélhet a zsűri. Nemzetközi anyavállalattól érkezett adaptáció esetén is szükséges, hogy a kampány tartalmazzon kifejezetten a hazai piacra/közönségre specializált elemeket, amelyeket kérünk kiemelve, egyértelműen elkülönítve bemutatni a pályázati anyagban.


 

A ZSŰRIZÉS MENETE

A zsűri tagjai egy személyes zsűrizés alkalmával választják ki a díjazottakat.
A zsűri azon tagjai, akik valamely alkategóriában érintettek, azaz ők vagy közvetlen versenytársuk pályázott, az adott alkategória megbeszélésében nem vehetnek részt.
A zsűrinek az arany, ezüst és bronz díjak mellett jogában áll különdíjakat, illetve egyéb speciális díjakat is létrehozni. Amennyiben a zsűri nem ért egyet egy nevezés kategóriába való besorolásával, joga van áthelyezni és másik kategóriában értékelni.
Vitás kérdésekben a zsűrielnök dönt.
Nem kerülhet shortlistre a nevezések több mint 50%-a, valamint 6.0 átlagpontszám alatti alkotás. Ha egy kategóriában egyik alkotás sem éri el a meghatározott pontszámot, a kiíró nem hirdet shortlistet.

ZSŰRI

Egyeztetés alatt.