I. ZSŰRIZÉSI SZEMPONTOK

Kategóriák értékelése:

A) főkategória:

  • Az alapötlet eredetisége, kreativitása.
  • A nevezett anyag kivitelezésének minősége.

B) főkategória:

  • Az alapötlet eredetisége, kreativitása, figyelembe véve a hosszú távú együttműködésben rejlő lehetőségek kiaknázását.
  • A tartalom, kivitelezés minősége, figyelembe véve a hosszú távú együttműködésben rejlő lehetőségek kiaknázását.
  • Az influencer-választás relevanciája, kapcsolódása a megbízó márka értékeihez.
     

II. SCAMEK, RÉGI ÖTLETEK ÉS ADAPTÁCIÓK

Díjat csak ténylegesen megvalósult alkotásoknak ítélhet a zsűri. Nemzetközi anyavállalattól érkezett adaptáció esetén is szükséges, hogy a kampány tartalmazzon kifejezetten a hazai piacra/közönségre specializált elemeket, amelyeket kérünk kiemelve, egyértelműen elkülönítve bemutatni a pályázati anyagban.

III. A ZSŰRIZÉS MENETE

Első kör: online zsűrizés

Minden zsűritag pontozza az alkotásokat 1-10-es skálán. A zsűritagok pontszámainak átlaga alapján határozzuk meg a shortlistet, amelyen legfeljebb a nevezések 50 százaléka, valamint 6,0-s átlagpont feletti alkotás szerepelhet. Ha egy kategóriában nincsen legalább 6,0-ra pontozott alkotás, az adott kategóriában nincs döntős.

Második kör: személyes zsűrizés

A döntőbe jutott alkotásokból személyes, budapesti zsűrizésen választjuk ki a díjazottakat. A zsűrinek joga van egy alkotást más kategóriába átsorolni, ha úgy érzi, hogy annak ott nagyobb relevanciája van. A zsűri tagjai saját kampányaikra, illetve az ügyfeleik és azok közvetlen riválisainak más ügynökség által készített munkáira nem szavazhatnak.

IV. DÍJAK

A zsűrinek az arany, ezüst és bronz díjak mellett jogában áll különdíjakat, illetve egyéb speciális díjakat is létrehozni. Amennyiben a zsűri nem ért egyet egy nevezés kategóriába való besorolásával, joga van áthelyezni és másik kategóriában értékelni. Vitás kérdésekben a zsűrielnök dönt.

 

ZSŰRI:

Varga Anita

Zsűrielnök, Marketingvezető

Rosmann Magyarország

10 éve a Rossmann teljes körű marketing kommunikációjával és stratégiájával foglalkozom. 30 fős csapatot irányítok: webshop, CRM, kampánymenedzsment, marketing automatizáció, PR, közösségi médiák és POS koncepció a főbb területek.

Gulyás Lídia

Head of Social

Artificial Group

11 éve dolgozom a social média világában, a Samsungnál kezdtem a pályafutásomat. PR, illusztráció és fotózás területén is sok tapasztalatot szereztem a világ különböző pontjain, többek között Londonban és Glasgowban social media és PR menedzserként, az Adobenál fotósként és illusztrátorként, Melbourne-ben, egy gasztromarketing ügynökségnél online tartalommenedzserként és influencer koordinátorként. Itthon több mint 6 éve űzöm a reklámipart, idén 4. éve az Artificial Group csapatát erősítem, egy éve head of social poziban. 

 

Győri Zsófia

Újságíró-szerkesztő

Kreatív

2009 óta dolgozik újságíróként, filmes és kulturális területen kezdte, majd bulvár, női és életmód magazinoknál írt és szerkesztett. Így bejárta a magyar médiát a Kultúrparttól kezdve a BorsOnline-on át, az NLC-n keresztül a Velvet/Indexig, ahonnan 2019-ben távozott és csatlakozott a Kreatívhoz újságíró-szerkesztőként.

Horváth Anna

Influencer és menedzsment divízióvezető

Red Lemon Média

A Red Lemon influencer és menedzsment divíziójának vezetője. Csapatával olyan befolyásos nevekkel dolgoznak, mint Epres Panni, Lilu, Tatár Csilla,  Mádai Vivien, Dukai Regina, Csobot Adél és Istenes Bence. Feladatai közé tartozik az influencerek PR, – valamint teljes körű social és promóciós együttműködéseinek koordinálása –  az üzletág több mint 50 ügyfele a legnagyobb és legismertebb nemzetközi, valamint hazai márkákkal működik együtt folyamatosan. Az ELTE Bölcsészettudományi Karán végzett, a Red Lemonhoz pedig zenei területről érkezett: korábban 10 évet töltött promóciós és PR vezetőként hazánk egykori legnagyobb major lemezkiadójánál az EMI-nál, ahol a legsikeresebb magyar előadókkal és számos világsztárral is dolgozott.

Poppe Anna

Marketingvezető

Kifli.hu

Globális marketing vezető, aki 10 éves tapasztalattal rendelkezik a  kommunikációs stratégia, termékfejlesztés és a piacra lépés tervezésében. Az ügyfélélményt mindvégig fókuszban tartva az empatikus és adat-vezérelt gondolkodás együttes alkalmazása viszi folyton előre.
A Phillips amszterdami irodájában szerzett tapasztalatait lokalizálva vezeti most a Kifli.hu marketing csapatát. A folyton egyedire és “cool”-ra törekvő európai szemléletet párosítja a világon egyedülálló magyar hagyományokkal, ezzel építve tovább az egyik legsikeresebb hazai e-kereskedelmi cég márkáját.

Szabo Vera

Client Service Director

Feat.

Alapító, valamint Client Service Director a feat. kommunikációs ügynökségben, ahol - több éves médiaügynökségi, valamint social media szakértői múlt után - csapatával értékteremtő, innovatív kreatív megoldásokkal igyekszik választ adni az ügyfeleket érintő kommunikációs kihívásokra.