I. ZSŰRIZÉSI SZEMPONTOK

Kategóriák értékelése:

A) főkategória:

  • Az alapötlet eredetisége, kreativitása.
  • A nevezett anyag kivitelezésének minősége.

B) főkategória:

  • Az alapötlet eredetisége, kreativitása, figyelembe véve a hosszú távú együttműködésben rejlő lehetőségek kiaknázását.
  • A tartalom, kivitelezés minősége, figyelembe véve a hosszú távú együttműködésben rejlő lehetőségek kiaknázását.
  • Az influencer-választás relevanciája, kapcsolódása a megbízó márka értékeihez.
     

II. SCAMEK, RÉGI ÖTLETEK ÉS ADAPTÁCIÓK

Díjat csak ténylegesen megvalósult alkotásoknak ítélhet a zsűri. Nemzetközi anyavállalattól érkezett adaptáció esetén is szükséges, hogy a kampány tartalmazzon kifejezetten a hazai piacra/közönségre specializált elemeket, amelyeket kérünk kiemelve, egyértelműen elkülönítve bemutatni a pályázati anyagban.

III. A ZSŰRIZÉS MENETE

Első kör: online zsűrizés

Minden zsűritag pontozza az alkotásokat 1-10-es skálán. A zsűritagok pontszámainak átlaga alapján határozzuk meg a shortlistet, amelyen legfeljebb a nevezések 50 százaléka, valamint 6,0-s átlagpont feletti alkotás szerepelhet. Ha egy kategóriában nincsen legalább 6,0-ra pontozott alkotás, az adott kategóriában nincs döntős.

Második kör: személyes zsűrizés

A döntőbe jutott alkotásokból személyes, budapesti zsűrizésen választjuk ki a díjazottakat. A zsűrinek joga van egy alkotást más kategóriába átsorolni, ha úgy érzi, hogy annak ott nagyobb relevanciája van. A zsűri tagjai saját kampányaikra, illetve az ügyfeleik és azok közvetlen riválisainak más ügynökség által készített munkáira nem szavazhatnak.

IV. DÍJAK

A zsűrinek az arany, ezüst és bronz díjak mellett jogában áll különdíjakat, illetve egyéb speciális díjakat is létrehozni. Amennyiben a zsűri nem ért egyet egy nevezés kategóriába való besorolásával, joga van áthelyezni és másik kategóriában értékelni. Vitás kérdésekben a zsűrielnök dönt.

V. ZSŰRITAGOK

Forgács Mariann

Zsűrielnök, Ügyvezető

Be Social Hungary

2010 óta csapatával az egyik első hazai social media fókuszú digitális ügynökségként segít eligazodni a közösségi kommunikáció folyamatosan változó világában. 

Az elmúlt évek szakmai tapasztalatának és a változatos ügyfélkörnek köszönhetően mára a legnagyobb hazai és nemzetközi partnerekkel dolgoznak (Tesco, Telenor, MediaMarkt, Bayer, Bonafarm, Nestea, Fiskars stb.).
A Be Social Influencer üzletágának vezetője, emellett szakmai blogok (besocial.hu/blog, marketingmorzsak.hu) írója, konferenciák és szakmai rendezvények előadója, social média szakértőként pedig televízió- és rádióműsorok rendszeres megszólalója.

Mosonyi Csaba

Marketing Vezető

Pernod Ricard Hungary

A Pernod Ricard Hungary marketing vezetője, a röviditalos portfólió jeles márkáinak - Ballantine’s, Jameson, Chivas Regal, Absolut, Beefeater stb.- gazdája. 18 éve fogyaszthatja első kézből a a legfinomabb italokat, természetesen csak mértékkel, ez a tartós és egészséges kapcsolat titka. Az évek során sokakkal sikerült megismertetni és megszerettetni a kultúrált és értő italfogyasztást, az utóbbi években természetesen sok influencer együttműködés segítségével.

Nagy Andrea

PR managing partner, PR ügyvezető

Positive Adamsky

Ügynökségi és vállalati oldalon elsősorban FMCG, beauty, pharma, retail és HORECA területeken dolgozott. Szakterülete a CSR és a purpose marketing megoldások.

Nagy Zsolt

Online Vezető Szerkesztő

Kreatív

Online vezető szerkesztő a Kreatívnál, korábban a Forbes magyar kiadásának újságírója, a 30 sikeres magyar 30 alatt lista, illetve a forbes.hu szerkesztője volt.

Szalkai Réka

Marketing Igazgató

Mastercard

2019 decemberétől a Mastercard marketing igazgatója.

Az üzleti diplomákkal rendelkező szakember mintegy 20 éves múltat tudhat maga mögött a marketing és kommunikációs területen. Egyaránt jól ismeri a kisvállalatok és a több ezer fős nagyvállalatok környezetét. A technológiai ágazat mellett a gyógyszeriparban és a média területén dolgozott különféle marketing- és kommunikációs vezetői pozíciókban.

Karrierje kezdetén PR-ügynökségnél dolgozott ügyfélmenedzserként. A gyógyszeripari tapasztalatokat 2005-2012 között a GlaxoSmithKline kommunikációs vezetőjeként szerezte. Pályáját a médiaiparban folytatta, a Sanoma Media PR menedzsereként. A Mastercardot megelőző 5 és fél évet a T-Systems-nél töltötte különféle marketing és kommuniációs vezetői pozíciókban.