ZSŰRIZÉSI SZEMPONTOK

A) főketagória:
Az alapötlet eredetisége, kreativitása.
A nevezett anyag kivitelezésének minősége.

B) főkategória:
Az alapötlet eredetisége, kreativitása, figyelembe véve a hosszú távú együttműködésben rejlő lehetőségek kiaknázását.
A tartalom, kivitelezés minősége, figyelembe véve a hosszú távú együttműködésben rejlő lehetőségek kiaknázását.
Az influencer-választás relevanciája, kapcsolódása a megbízó márka értékeihez.


SCAMEK, RÉGI ÖTLETEK ÉS ADAPTÁCIÓK
Díjat csak ténylegesen megvalósult alkotásoknak ítélhet a zsűri. Nemzetközi anyavállalattól érkezett adaptáció esetén is szükséges, hogy a kampány tartalmazzon kifejezetten a hazai piacra/közönségre specializált elemeket, amelyeket kérünk kiemelve, egyértelműen elkülönítve bemutatni a pályázati anyagban.


 

A ZSŰRIZÉS MENETE

A zsűri tagjai egy személyes zsűrizés alkalmával választják ki a díjazottakat.
A zsűri azon tagjai, akik valamely alkategóriában érintettek, azaz ők vagy közvetlen versenytársuk pályázott, az adott alkategória megbeszélésében nem vehetnek részt.
A zsűrinek az arany, ezüst és bronz díjak mellett jogában áll különdíjakat, illetve egyéb speciális díjakat is létrehozni. Amennyiben a zsűri nem ért egyet egy nevezés kategóriába való besorolásával, joga van áthelyezni és másik kategóriában értékelni.
Vitás kérdésekben a zsűrielnök dönt.
Nem kerülhet shortlistre a nevezések több mint 50%-a, valamint 6.0 átlagpontszám alatti alkotás. Ha egy kategóriában egyik alkotás sem éri el a meghatározott pontszámot, a kiíró nem hirdet shortlistet.

ZSŰRI

Bendl Mátyás

Ügyvezető

POME

2000-ben alapította youth marketing- és média fókuszú cégét, mely a 15-25 éves célcsoportra specializált integrált kampányokat nyújt –elsősorban multinacionális- ügyfelei számára.

Dózsa Imre

Marketingiazgató

UPC

Dózsa Imre 2015 óta irányítja a UPC Magyarország kommunikációs tevékenységét. 2016 és 2018 között ő felelt a UPC teljes CEE régiójának kreatív fejlesztéséért, ami alatt egy teljes márka-újrapozícionálásra és márkafrissítésre került sor. Pályafutását a Leo Burnett Budapest reklámügynökségnél kezdte, ahonnan a Vodafone reklámmenedzseri székére váltott, ezt követően pedig a hazai NNG globális expanzióját irányította márka és kommunikációs oldalról. Érdeklődési területe az digitalizálódó márkaélmény és a reklámpszichológia. Szabadidejében családjával tervezi a következő egzotikus utazását.

Fejes Anna

Social Media Group Head

Mindshare

Fejes Anna vagyok, pályafutásomat 5 évvel ezelőtt kezdtem Online Marketing területen, majd 2017 nyarától az ACG Budapest kreatív ügynökségnél komolyabban a Social Media felé orientálódtam. Itt aztán rövidesen Seniorként kerültem a csapat élére, majd nem sokkal ezután már Group Head pozícióban tevékenykedtem tovább. Sok ügyféllel és megannyi szektorban kipróbáltam magam, ami miatt sok gyakorlatot szereztem már a munkám során. Jelenleg a Mindshare Médiaügynökségnél Social Media Group Head pozícióban dolgozom egy remek csapattal.

Forgács Mariann

Ügyvezető-társalapító

BeSocial

Az ország egyik első social media ügynökségének társalapítójaként és ügyvezetőjeként csapatommal a piac folyamatosan fejlődő és megújuló elvárásainak megfelelve évek óta foglalkozunk influencer kampányokkal is. A közös munka során igyekszünk az ügyfelek elképzeléseit és a tartalmakat előállító influencerek javaslatait összhangba hozni, hogy mindenki sikerként tekintsen a közös munkára. Mivel ma már szinte lehetetlen integrált kampányt tervezni influencer jelenlét nélkül, ezért kifejezetten fontos, hogy egyedi, újszerű és egyben befogadható együttműködések szülessenek, és ne csak alkalmi próbálkozások. Fontos, hogy megtaláljuk azokat a partneket akik kellő nyitottsággal tudják elfogadni akár egy kevesebb követővel rendelkező influencer munkáját is. Az influencer marketing jelenleg ott tart, mint ahol néhány éve a social media. Még mindenki azt nézi, hogy kinek hány követője van és nem azt, hogy az adott brand vagy véleményvezér mennyire hiteles a saját környezetében. Ezen szerintem csak közösen fogunk tudni változtatni, mi mindannyian, akik influencerekkel és márkákkal dolgozunk.

Forgács Nóra

Senior Brand Manager

RB

Hegedüs Herta

PR // influencer specialist

ACG

Jávor Bence

Group Head

Greenroom

"10 évvel ezelőtt felhívott egy reklámos barátom, hogy lenne-e kedvem másnap agyagköcsögöket formázni egy online filmben. Közepesen sikertelen színészként és megélhetési dj-ként: volt az a pénz, amiért volt kedvem. Visszafelé a kocsijában jót dumáltunk. Valahogy úgy alakult, hogy szerdán már a junior copyja voltam. (Egyébként pont aznap halt meg Jacko) A korong helyett azóta már a Nagy Ötletet hajtom. A Greenroomban immáron 6 éve. Jelenleg group headként. Gyakran sapkát viselek."

Kun Melinda

Brand manager

Rauch

Közgazdász, marketing szakember. Melinda 15 éves vállalati és marketing kommunikációs tapasztalattal rendelkezik. 11 évvel ezelőtt csatlakozott a Rauch Hungária Kft.-hez, ahol a vállalat gyümölcslé – Happy Day, Juice bar, Yippy - és jeges tea – MyTea - márkáinak hazai marketing kommunikációjáért felel. A folyamatosan változó vásárlói és média fogyasztási szokások újabb és újabb feladatok elé állítják.

Palotai Zoltán

Managing director

trnd

Palotai Zoltán 23 év ügyfél- és ügynökségi-oldalon szerzett marketinges szakmai tapasztalattal rendelkezik. Pályafutását a Grey reklámügynökségnél kezdte, majd 9 évet töltött a GlaxoSmithKline Consumer Healthcare divíziójánál, mint Brand Manager majd regionális Marketing Manager. 2011 óta irányítja a Territory Influence (korábban trnd) magyarországi, csehországi és lengyelországi divízióját, mely teljes körű influencer marketing megoldásokat kínál ügyfelei számára a hétköznapi influencerektől a kategória-, sztár-influencerekig.

Sándor Gabriella

Marketingigazgató

Libri-Bookline

Sándor Gabriella - Az ELTE-n végzett kommunikáció, angol és kulturális antropológia szakokon, majd a gödöllői Szent István Egyetem HR menedzsment szakát is elvégezte posztgraduális képzés keretében. A magyar marketing minden fontos eseményénél ott volt, a McCann-Erickson-nál kezdett, majd a Lowe GGK után a DDB-nél folytatta, mint regionális ügyfélkapcsolati igazgató, később a Kirowski ügyfélkapcsolati igazgatójaként nyergelt át az online szcénára. 2009-től a Bookline marketingigazgatója, 2013-tóla Libri-Bookline Zrt. marketing és kommunkációs igazgatói pozícióját tölti be ahol csapatával egyaránt felel a Libri és a Bookline márkák építéséért. Fontosnak tartja a két márka kultúraközvetítő szerepét, csapatával olyan olvasásnépszerűsítő programokat dolgozott ki, mint a presztízsértékű Libri irodalmi díj, vagy a Szívünk Rajta gyerek könyvajánló program. Kampányai több díjat is nyertek, legutóbb a Bookline Örkény Egyperces kampánya a 19. Aranypengén három kategóriában is elismerést kapott, a 2016-ban fejlesztett Bookline Busszal pedig 3 díjat is kiérdemeltek 2018-ban az Év kereskedője versenyben. Nemcsak Az év kereskedője, de A legjobb multichannel fejlesztés kategória, sőt A legjobb ügyfélélmény kategóriában is az első helyet szerezték meg. A KPMG kutatásában a Bookline a Legjobb ügyfélélmény kategóriában ezüst helyezett lett, a tavaly nyitott Bookline Móricz könyvesbolt pedig máris megszerezte Az év kutyabarát helye minősítést. A Libri 2017-ben és 2018-ban is kategória nyertes volt az Ország boltja versenyen, illetve 2018-ban elnyerte könyvelrejtős karácsonyi kampányával az Év kampánya Kereskedelmi díjat, továbbá 2018-ban a Hipnózis Kreatív díját is.

Szerényi Szabolcs

Főszerkesztő-helyettes

Kreatív

A Kreatív főszerkesztő-helyettese, újságíró. A Corvinuson végzett marketing és marketingkommunikáció szakirányon. Szerkesztette a Közgazdász című egyetemi lapot, dolgozott piackutató cégnél, majd a Napi Gazdaság munkatársa lett. A Kreatív csapatához 2010-ben csatlakozott. Az újságírás mellett irodalommal foglalkozik, rendszeresen jelennek meg novellái és versei folyóiratokban. Az általa tervezett, társadalmi témákat feldolgozó plakátokat többször bemutatták az ARC plakátkiállításon.

Vaszary Ádám

Managing partner

Positive Adamsky

Vaszary Ádám, a 2019-ben létrejött nagy hazai ügynökségi csoport, a Positive Adamsky managing partnere, a korábban Adamsky Budapestként ismert kreatív ügynökség alapító-ügyvezetője. A 2018-ban ügynöksége által indított Nonfluencer kampánnyal az influencer marketing felé kritikus görbe tükröt tartva igyekszik javítani a szakág lehetőségein, megítélésén. Az általa vezetett ügynökség szereti sokszor provokatív módon feszegetni a saját és ügyfelei határait, ennek is köszönhető, hogy full service reklámügynökségként a PR Toplista 5. helyéig jutottak, és jelenleg csoportjukon belül az ügyfelek márkaaktivációs feladataiért felelnek.